miercuri, 11 ianuarie 2012

16 Random Questions To Help Us Break The Ice

  1. Obiectul fara de care nu poti sa iesi din casa
De fapt sunt doua. Nu pot sa plec de acasa fara telefonul mobil sau fara bani.

  1. Marca preferata de cosmetice
Imi plac toate produsele de la Yves Rocher.

  1. Florile preferate
Trandafirii imi plac cel mai mult.
 
  1. Parfumul preferat
Celine Dion - Sensational Moment

  1. Porti tocuri?
Destul de rar.

  1. Culorile preferate
Verde, mov, albastru, alb.

  1. Consumi bauturi energizante?
Deloc.

  1. Dar suc?
Cateodata.

  1. Iti place sa inoti?
Poate mi-ar placea sa inot daca as sti cum:))

  1. Cartofii prajiti ii mananci cu ajutorul furculitei?
Daca sunt la restaurant sau in vizita da. Acasa insa se schimba lucrurile:)

  1. Care este crema ta preferata?
Pentru fata cel mai mult imi place o crema de la Nivea.

  1. Te enervezi repede?
Ooooo da!

  1. Fobii?
Nu e chiar o fobie dar nu imi plac gandacii iar la albine si viespi sunt alergica asa ca incerc sa stau cat mai departe de ele.

  1. Iti rozi unghiile?
Au trecut cam 6 ani de cand am renuntat la obiceiul asta urat.

  1. Ai trecut vreodata pe langa moarte?
Da, la cateva zile dupa ce m-am nascut.

  1. Bei cafea?
            De obicei beau cappuccino dar din cand in cand mai beau si cafea.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com