luni, 27 februarie 2012

Martisoare



1 Martie se apropie cu pasi repezi. Intotdeauna imi aduc aminte cu cate martisoare ma duceam la scoala. Aveam o punguta plina si intotdeauna le daruiam profesoarelor si colegelor mele. Plecam cu punguta si ma intorceam cu ea si mai plina. Saracii baieti:))

In perioada asta pietele sunt pline ochi de vanzatori ambulanti de martisoare si magazinele la fel. Dand totusi un search pe Google am descoperit ca cineva s.a gandit chiar sa faca un site dedicat vanzarii de martisoare online.

Site.ul pe care totusi m.am uitat totusi este http://www.e-martisoare.ro si ma.m gandit sa impartasesc si cu voi cele mai dragute martisoare pe care le.am vazut.


Martisoare de tip brosa:







Martisoare pandantiv:





Martisoare de argint:



Martisoare din aur:





Va doresc tuturor o primavara cat mai placuta plina de soare, cadura si iubire!!!




2 comments:

Maddy spunea...

Ce cute sunt :x Tocmai ma imbracam s ies la un shopping scurt de martisoare :) Puuup!

Ilinca spunea...

@Maddy: shopping placut:) pup:*

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com