sâmbătă, 11 februarie 2012

Review - Too Faced Primed & Poreless – Loose Powder

Hello:) De foarte mult timp cautam o pudra translucida asa ca m.am hotarat sa achizitionez ” Too Faced Primed & Poreless – Loose Powder’’ pe care am gasit.o la Sephora (115 lei).




Ce este: A silky, translucent finishing veil that adjusts to any skintone while minimizing the appearance of pores and fine lines.
Ce face: Primed and Poreless Powder contains a high-resolution, reflective powder technology that transforms skin by visually minimizing pores, fine lines, and imperfections for an airbrushed-looking finish. Our weightless powder can be worn alone, or under and over foundation to prep skin, lockdown makeup, and control shine for a complexion-smoothing, flawless finish.

Dupa ce am folosit.o o luna de zile am putut sa.mi formez o parere foarte buna despre ea:

* este o pudra lejera
* micsoreaza porii
* se adapteaza la culoarea tenului pe care este folosita
* deoarece nu are putere de acoperire ci doar de fixare este foarte naturala
* zona T nu se mai ingrasa atat de repede

O recomand cu caldura tuturor fetelor care au un ten mixt spre gras si vor sa tina sebumul sub control fiind perfecta pentru sezonul mai cald.

3 comments:

Maddy spunea...

Si eu salivam la ea acum ceva timp, dar acum nu stiu daca se mai potriveste tenului meu :( Pup Tare! :*

Ilinca spunea...

@Maddy: sa nu fii trista ca oricum e un pic overrated. puup:*

Maddy spunea...

Oricum nu cred ca ma lasa sufletul sa dau atatia bani pe ea :))

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com