joi, 5 aprilie 2012

Ochelari de soare 2012



Daca ieri am facut o postare despre accesorii pentru par, astazi m.am gandit ca ar fi util sa vedeti care sunt ochelarii care se poarta in anul 2012. 

Anul acesta sunt la moda ochelarii aviator, colorati, cat eye, cei cu forme traznite, rotunzi (Harry Potter), lentile in degrade. Nu se mai poarta ochelarii supradimensionati ci doar cei un pic mai mari. Se recomanda totusi alegerea ramelor in functie de forma fetei in fond si la urma urmei important este sa iti stea bine si sa iti placa.

2 comments:

Maddy spunea...

Eu raman fana Ray Ban Wayfarer vara aceasta :)

Ilinca spunea...

@Maddy: nu pot spune ca imi plac, imi aduc aminte de ochelarii de la Kodak care erau identici. pup

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com