luni, 2 aprilie 2012

Vopseste-ti parul cu cafea


Este o bautura apreciata de foarte multi dintre noi dar are si un secret. O putem folosi pe post de vopsea de par. Cafeaua evidentiaza nuantele de roscat si maroniu dar poate acoperi chiar si firele albe. Acest lucru este totusi posibil daca se foloseste un amestec de cafea 100% naturala.

ATENTIE!!!
1. inainte sa va vopsiti testati pe o suvita de par
2. daca sunteti blonde renuntati la idee

Asa ca daca va hotarati sa incercati iata care sunt pasii de urmat:
  • faceti cafea fara zahar intr.un vas mai mare ( in functie de lungimea parului )
  • lasati.o sa se raceasca
  • scufundati parul in vasul cu cafea rece 
  • repetati operatiunea de 15- 20 de ori
  • stoarceti parul si prindeti.l fara a il acoperi
  • dupa 15 minute clatiti parul
Daca rezultatul nu este vizibil puteti repeta procedeul cateva zile la rand parul nu va avea de suferit fiind vorba de o metoda naturala.

3 comments:

Maddy spunea...

Super tare! Pacat ca la mine nu cred ca functioneaza metoda :) Kissez!

coco spunea...

nu merge...am incercat eu :(

Ilinca spunea...

@Maddy;@coco: pacat ca nu merge ca era o metoda naturala. eu n.am incercat ca nu vreau sa.mi stric culoarea:)

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com