luni, 25 iunie 2012

Apa Termala Herculane by Ivatherm

Asa cum v.am promis saptamana trecuta astazi voi posta review.ul Apei termale Herculane de la Ivatherm. Apa termala provine din cea mai veche statiune balneara din Romania si anume statiunea Herculane atestata documentar din anul 153 e.n.. Este una dintre cele mai apreciate si cunoscute statiuni balneare din Romania iar de.a lungul timpului a fost vizitata de numeroase personalitati printre care: imparateasa Elisabeta a Austriei, Sissi si imparatul Franz Iosif.


Apele termale de la Ivatherm sunt concepute si produse in Franta iar baza acestora este apa termala de la Herculane. Aceasta este o apa care izvoraste la 2000m adancime prin peretii de roca ai muntelui intr.o zona nepoluata. Apa este colectata dintr.un izvor termo-salin, Hercules I, la iesirea din stanca. Avand in vedere faptul ca zona in care se afla izvorul nu este o zona industriala si nu este poluata apa este bacteriologic pura.

Apa termala Herculane este bogata in minerale si oligoelemente indispensabile cum ar fi: fier, zinc, cupru, calciu, magneziu, aluminiu.

Este recomandata pentru:

* eritem solar
* dermatita scutec
* iritatii
* dupa ras
* dupa epilat
* pentru a perfecta machiajul
* pentru fixarea machiajului
* dupa tratament antiacneic

Avand in vedere faptul ca este bogata in minerale si bacteriologic pura poate fi folosita de toata lumea. Poate fi folosita si pentru iritatiile bebelusilor si pentru cele ale adultilor, barbati si femei. Nu contine parfum asa ca nu are absolut nici un miros.


Eu am folosit.o la plaja, pentru fixarea machiajului si inainte sa imi aplic crema hidratanta de noapte. Am mai folosit.o si ca baza pentru fondul de ten. Se recomanda pulverizarea pe piele a unui strat fin si tamponarea zonei dupa cateva momente. La mine ori a fost foarte cald ori nu stiu ce s.a intamplat ca pana sa tamponez zona aproape ca s.a si uscat. Nu m.a deranjat lucrul acesta. Prima senzatie pe care o am in momentul pulverizarii este de racorire.

Mama a folosit.o cel mai mult pe a ei deoarece petrece foarte mult timp in aer liber si a folosit.o pentru a se racori si pentru a isi reimprospata tenul. Ea o lasa sa se usuce fara sa mai tamponeze tenul astfel ca senzatia de racorire dureaza mai mult. Tubul este destul de mic asa ca il poarta cu ea in geanta tot timpul. Dar avem o problema, deja atenteaza si la tubul meu:))

Recipientele pe care le.am primit noi au 100ml si pot fi gasite pe site.ul Ivatherm la pretul de 22.48 de lei iar cele de 200ml la pretul de 31.78 de lei. In functie de cat de mult o folositi un tub de 100ml va poate ajunge si doua luni.

1 comments:

coco spunea...

imi place Ivatermul...sunt produse foarte reusite , facute cu simtul raspunderii !

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com