marți, 19 iunie 2012

TAG: Cat costa fata ta?

Wow! Daca mai intarziam putin cu postarea de azi se facea o luna de cand primisem tag.ul. Multumesc Maddy ca te.ai gandit din nou la mine:* 

Tin sa mentionez totusi ca sunt cateva produse pe care eu nu le folosesc fie pentru ca nu imi plac fie pentru ca nu am nevoie de ele cum ar fi blush.ul. Il folosesc rar spre deloc iar atunci cand am nevoie de el il imprumut de la mama mea.

Fond de ten: L'Oreal Accord Parfait - 60 Lei

Pudra: L'Oreal Accord Parfait Poudre fondante unifiante- 57 Lei

Kit sprancene: Quatuor ombres et liner Yves Rocher - 79 Lei
(A treia nuanta)

Dunga neagra de la ochi: Quartet eye shadow Flormar - 20 Lei

Mascara: Yves Rocher - 60 Lei

Balsam de buze: Nivea Pearl&Shine - 10 Lei

Ruj: L'Oreal Glam Shine - 38 Lei

Total : 324 Lei

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com