luni, 24 septembrie 2012

Sad:((


Pixie,

14.10.1997 - 22.09.2012



8 comments:

miki spunea...

Sigur s-a dus in raiul pisicilor, acolo unde vreau sa ajung si eu (si cred ca toti iubitorii de pisici) dupa ce n-oi mai fi!

Aurelia spunea...

Imi pare atat de rau!Era o frumusete!

coco spunea...

din pacate nu putem oprii timpul :(

Ilinca spunea...

@miki: acolo sper si eu ca s.a dus pt ca merita!

Ilinca spunea...

@Aurelia: multumesc, si mie imi pare foarte rau.

Ilinca spunea...

@coco: si nici nu ne putem intoarce in timp:(

Maddy spunea...

Uff scumpa mea :( Imi pare tare rau :(

Ilinca spunea...

@Maddy: ms scumpa:(

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com