miercuri, 17 octombrie 2012

Review - Fond de ten La Roche-Posay



Fondul de ten La Roche-Posay Toleriane este destinat pielii sensibile, tenului acneic, cu pete rosii sau uscat. Nu contine conservanti, parfum, parabeni, nu duce la aparitia punctelor negre, este hipoalergic si are SPF 25.

Are o textura flexibila si promite un machiaj natural, de lunga durata fara efect de masca. Calmeaza pielea scazandu.i sensibilitatea si ofera un aspect mat. 

Este disponibil in 6 nuante: 10 - Ivory, 11 - Light Beige, 13 - Sandy Beige, 15 - Golden, 16 - Tan si 17 - Toffee. Pretul este undeva in jurul a 80 de lei. Eu l.am gasit pe solarisfarm.ro la pretul promotional de 69.62 de lei unde sunt disponibile doar 4 nuante.

L.am folosit in ultim perioada deoarece mi.a aparut o mica iritatie pe fata in special pe frunte de care imi e cam greu sa scap si se formeaza mici cojite ORIBIL!!! Imi place ca e foarte usor de intins iar gradul de acoperire este foarte bun si nu se transfera pe ecranul telefonului. Tenul are un aspect mat dar il ajuta si fixarea cu un strat de pudra. 

Il recomand pentru persoanele cu ten sensibil predispus iritatiilor.

1 comments:

Maddy spunea...

Trebuie sa tin minte sa il incerc si eu pentru ca vine vremea rece si tenul meu o ia razna atunci. Pupici!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com