luni, 6 februarie 2012

1-0 Winter wins!



Am incercat azi sa trag de timp, in zadar tot a trebuit sa ies din casa. Ningea, batea vantul iar zapada in unele zone era pana la genunchi. Am fost nevoita sa ma urc in autobuz de pe carosabil deoarece pe trotuar nu se putea merge. Nimeni nu a avut bunavointa sa dea zapada din fata portilor desi sunt obligati sa o faca. Nici macar batatorita nu era iar singurul loc de pe trotuar fara zapada era ocupat de o masina al carei sofer a hotarat ca nu exista loc mai potrivit pentru a parca.

Un drum pe care in mod normal il faceam intr.o ora astazi mi.a luat doua ore. Asa ca pentru cei ce ma tot bateau la cap sa iesim la o cafea n.aveti nici o sansa sa ma mai vedeti la fata pana nu se topeste zapada.

Inteleg ca ninge abundent dar nici autoritatile nu iau masuri. Am vazut azi o gramada de pluguri care mergeau cu lamele ridicate. Nu stiu cum se face dar pe cei de la primarii tot timpul iarna ii ia prin surprindere niciodata nu se asteapta sa ninga.   

 06.02.2012 ora 09:30
 06.02.2012 ora 12:00
06.02.2012 ora 13:45 Piata Universitatii (nici in centru situatia nu e mai roz)

In timp ce unii se lupta cu nametii pisoiul meu doarme fara nici o problema. Eh in stilul asta sa tot fie iarna si sa ninga:))

4 comments:

Maddy spunea...

pisoiul tau e adorabil :X O fi bine sa n-ai nici o grija?:) Puup! :*

Ilinca spunea...

@Maddy: multumesc puuuup:* mananca si doarme toata ziua clar e bn ca n.are nici o grija:))

Aurelia spunea...

La Braila este la fel de rau.Foarte frumos si pufos este motanul!

Ilinca spunea...

@Aurelia: sunt convinsa ca in toata tara este rau. peste tot autoritatile dorm in papuci:( si eu si pisoiul meu iti multumim pentru compliment si te pupam:*

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com