sâmbătă, 4 februarie 2012

Cute Blog Award!

Multumesc Maddy pentru nominalizare. Puuuup:*


Reguli:
    *Aminteşte persoana care ţi-a acordat premiul printr-un link către blogul ei.
    *Răspunde întrebărilor care însoţesc premiul!
    *Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
    *Premiază câte bloguri crezi tu că merită acest premiu!
    *Asigura-te că anunţi proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!



   Întrebările:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
Yves Rocher - Lash Plumping Mascara

2. Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?
Parul impletit.

3. Care este desertul tau preferat?
Tiramisu.

4. Culoarea preferată?
Mov/indigo.

5. Care este prenumele tău?
Ilinca.

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Ultima melodie pe care am ascultat.o este Anahi - Hasta que me conociste. Asta am aflat consultand istoria de pe Youtube:))

7. Pisici sau caini?
Pisici.
  
      Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
La intrebarea anterioara am ales pisicile pentru ca acasa am 3 (doua fete si un baiat).

      Blogul pe care il premiez este al Aureliei. :)

5. Done. :)

2 comments:

Maddy spunea...

Si eu te pup tare tare! :*

Aurelia spunea...

Multumesc foarte mult pentru premiu!Un sfarsit de saptamana placut!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com