marți, 21 februarie 2012

DIY: Homemade Tonic Lotion ( Part 2 )



Am revenit cu noi retete cu ajutorul carora va pteti face singure lotiuni tonice. Prima parte o gasiti aici.


Lotiune tonica cu musetel

Ingrediente:
*60ml apa distilata
*un pliculet de ceai de musetel

In cele 60 mg de apa distilata fiarta se adauga un pliculet de ceai de musetel. Se lasa la infuzat timp de 5 minute exact ca un ceai. Dupa ce se raceste lotiunea poate fi pusa intr.o sticluta. Dupa aplicare nu este necesara spalarea fetei.


Lotiune tonica cu otet de mere

Ingrediente:
*100ml otet de mere
*100ml apa distilata

Intr.o sticluta se adauga otetul de mere si apa distilata si se agita bine. La fel ca mai sus fat nu necesita spalare.


Lotiune tonica cu pepene

Ingrediente:
*2 linguri de suc de pepene
*2 linguri apa distilata
*1 lingura de vodka

Se combina cele 3 ingrediente iar solutia obtinuta se pastreaza intr.o sticluta. Lotiunea nu poate fi utilizata mai mult de 10 zile.


Lotiune tonica cu apa de trandafiri

Intr.o craticioara se pun cateva petale de trandafir peste care se adauga apa, se copera cu un capac pus cu fundul in sus si se pune oala pe foc mic. In momentul in care apa devie rozalie iar pe suprafata acesteia se pot observa pete de ulei se opreste focul. Lichidul se strecoara intr.o sticla si se pune la frigider.

3 comments:

Anonim spunea...

Buna,am si eu o intrebare in legatura cu lotiunea tonica cu musetel.Cat timp se poate pastra?As vrea sa imi fac o lotiune tonica,dar sa tina mai mult,sa nu trebuiasca la fiecare 3 zile sa fac alta.Ms:*

Ilinca spunea...

@Anonim: buna, poti sa maresti cantitatea si pe urma sa o tii la frigider. dar totusi ai grija atunci cand folosesti ingrediente perisabile sa nu depasesti termenul deoarece iti pot afecta tenul.

bilabila1 spunea...

eu am tenul gras, si foarte mult timp am cautat o lotiune tonica care sa fie potrivita cu tenul meu. Dupa ce am ajuns la medic cu o problema legata de pielea capului, am intreb ce imi recomanda pentru tenul meu, sa controlez excesul de sebum si sa nu imi apara cosuri.
Mi-a recomandat sa caut lotiune tonica naturala cu arbore de ceai (tea tree oil) si hamamelis, fara alcool de la Thursday Plantation.
Dar inainte de lotiunea tonica, sa folosesc spuma naturala de spalat pe fata pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai. Dupa cele doua produsele, spuma si lotiunea tonica, pentru ca imi usuca tenul, folosesc tot de la firma asta, Crema hidratanta naturala pentru fata cu arbore de ceai, ulei de macese si vitamina E.
Efectele se vad, de cand am inceput sa folosesc aceste produse de ingrijire a tenului si sunt tare multumita. Tenul e mai curat, fara cosuri sau puncte negre, iar excesul de sebum e in sfarsit sub control.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 ...moments people places.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Download Royalty free images without registering at Pixmac.com